ما که هستیم؟

شرکت رنگسازی چوبین رنگ زاگرس با پشتوانه 30 سال تجربه کارشناسان این شرکت در زمینه تکنولوژی رنگ و پوششهای صنعتی در سال 1394 فعالیت خود را در زمینه تولید رنگ و پوششهای صنعتی در استان چهارمحال بختیاری شروع نمود و سپس به استان اصفهان منتقل شد. این شرکت با بهره گیری تیم مدیریتی قوی، کارشناسان با تجربه و ماشن آلات پیشرفته خطوط تولید، توانست با استقرار سیستم های مدیریت کیفیت، گستره وسیعی از محصولات متنوع را تولید نماید.

محصولات این شرکت در زمینه تولید رنگ های آلکیدی، پلاستیک، اکریلیک، سیلر و کیلر، نیم پلی استر، چوب، ترافیکی کلروکائوچو و اکریلیک و دوجزئی، آلمینیوم و آلمینیوم نسوز، چکشی، سوله، استخری، کوره ای و … می باشد.

تیم تحقیق و توسعه قوی شرکت رنگسازی چوبین رنگ زاگرس توانایی تولید رنگ به سفارش مشتری را ایجاد نموده به نحوی که مشتریان می توانند با ارائه نمونه و یا مشخصات فنی و یا حتی با طرح نیاز خود محصولات مورد نیاز را در اسرع وقت دریافت نمایند.

این شرکت با توانایی تولید بیش از 1000 تن رنگ در سال توانسته است جایگاه ویژه ای در رشد سریع و منطقی پیدا نموده و با ارائه محصولات کیفی رضایت مشتریان خود را جلب نماید. آزمایشگاه تحقیق، توسعه و کنترل کیفی محصولات و مواد اولیه به عنوان قلب فرآیند تولید شناخته شده و همواره مورد توجه مدیران ارشد شرکت می باشد.

چشم انداز

ما بر آنیم که شرکت چوبین رنگ زاگرس در سال 1400 به اتکای مدیران توانمند و کارکنان متعهد,کیفیت بالای محصولات در سطوح استاندارد های جهانی,مشتری مداری و توسعه کمی و کیفی با تمرکز بر رنگهای صنعتی و ساختمانی و با جذب سرمایه های داخلی و خارجی از طریق مشارکت به سقف تولید 1000 تن در سال رسیده و جایگاه رهبری صنعت رنگ در ایران قرار گیرد. این شرکت قصدداردتا سال هدف با توسعه محصولات و گسترش به صنایع وابسته جزو صد شرکت برتر جهانی در صنعت رنگ باشد.

ماموریت

ماموریت ما در رنگ و صنایع وابسته ارتقا این صنعت و ایفای نقش موثر در توسعه اقتصادی کشور میباشد.

اهداف

هدف ما در درون سازمان ورود به عرضه های نو از تولید محصولات جدید از طریق ارتقا توانمندی در پرسنل سازمان می باشد.در بخش برون سازمانی هدف ما افزایش رضایت مشتریان,حفظ و توسعه برند چوبین رنگ,ایجاد بازار پایدار درحوزه داخلی و خارجی می باشد.

ارزشها و باورها

• تکریم و احترام به نیروی انسانی سازمان به عنوان مهمترین منبع مزیت رقابتی سازمانی
• تکریم و احترام به مشتریان برون سازمانی
• ایجاد و توسعه ایمنی محیط کار و محیط زیست
• توسعه کار تیمی و تحقیق و توسعه